Τίτλοι Ειδήσεων :
Home » » «Ο Κάκος είναι τρελός…»

«Ο Κάκος είναι τρελός…»


Ο Τάσος Κάκος μίλησε για τον ΠΑΟΚ και την εκπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργείται στην Τούμπα. Ο ρέφερι από την Κέρκυρα αναφέρθηκε στον Γκαρσία, αλλά και στην τρέλα που κουβαλάει. Ο Κάκος μίλησε στον «Sport103» για τον....
ΠΑΟΚ και όχι μόνο. «Την Τούμπα την ευχαριστιέμαι, με γεμίζει. Είναι και η ατμόσφαιρα που δημιουργείται. Δεν υπάρχει άλλη τέτοια ατμόσφαιρα. Άλλωστε έχω διαβάσει πως είναι η δεύτερη πιο δυναμική έδρα στην Ευρώπη. Και μόνο η βοή που ακούω, με φτιάχνει. Είναι φυσιολογικό να ακούγονται αποδοκιμασίες, σε γήπεδο είμαστε», επισήμανε ο Τάσος Κάκος.
Για το αν έχει πρόβλημα με τον Πάμπλο Γκαρσία, τόνισε: «Θα σας πω τι απάντησε όταν ρωτήθηκε για το ποιος είναι ο καλύτερος διαιτητής. Η απάντηση είναι Κάκος, αυτός ο καραφλός που τσακωνόμαστε. Εγώ δεν έχω κάτι μαζί του. Αυτά είναι κατά φαντασία των δημοσιογράφων».
Σε ερώτηση αν έχει πρόβλημα γενικότερα με τον ΠΑΟΚ, σχολίασε: «Από τον επίσημο ΠΑΟΚ δεν είχα ποτέ πρόβλημα για αποφάσεις μου, ίσα-ίσα... Είχα μόνο από τους οπαδούς και τους δημοσιογράφους. Ήταν λάθος μου η μη αποβολή του Τζιμπούρ».
Για το αν τον έχουν πλησιάσει για να επηρεάσει ένα αποτέλεσμα, είπε: «Ο διαιτητής ξεκινά από το τοπικό πρωτάθλημα. Αυτά τα δικαιώματα τα δίνεις από τα ερασιτεχνικά αθλήματα. Οταν ξέρουν πως είσαι τρελός, δεν σε πλησιάζουν. Ο Κάκος είναι τρελός».
http://www.trelokouneli.gr/2012/03/blog-post_8895.html
Share this article :
 
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2013. Alysida.blogspot.com - All Rights Reserved
Υλοποίηση και συντήρηση by GT advertising
Powered by Blogger