Τίτλοι Ειδήσεων :
Home » , » "ΕΓΩ ΕΡΙΞΑ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΤΟΝ Γ.ΝΤΑΛΑΡΑ"

"ΕΓΩ ΕΡΙΞΑ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΤΟΝ Γ.ΝΤΑΛΑΡΑ"


ΜΟΝΟ ΣΤΟ ANTI-NTP.NET Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΣΤΟΝ Γ.ΝΤΑΛΑΡΑ, ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
Τι επαγγέλλεσαι και πόσο χρονών είσαι; 
Είμαι 23 χρονών άνεργος φοιτητής.

Ανήκεις σε κάποιον συγκεκριμένο κομματικό χώρο; 

Κομματικά δεν ανήκω κάπου, αν όμως μπορούσα να....
τοποθετήσω κάπου τον ευατό μου, ίσως να έλεγα οτι ανήκω στον Πατριωτικό χώρο. Δεν με αφορά το παλαιό σάπιο κομματικό σύστημα από την άκρα αριστερά μέρχι την άκρα δεξιά.


Τι σε ενόχλησε στον Γ.Νταλάρα και αποφάσισες να τον αποδοκιμάσεις εκτοξεύοντάς του γιαούρτια;

Ο Γιώργος Νταλάρας είναι ένας άξιος καλλιτέχνης, αλλά όχι άξιος σαν άνθρωπος. Έχω τραγουδήσει τα τραγούδια του και τα έχω αγαπήσει, γιατί ο πατέρας μου ήταν αυτός που τον άκουγε, καθώς ανήκει στην γενιά του. 
Στον Νταλάρα έδειξα την 1η κόκκινη κάρτα από εμένα όταν είπε στην τουρκική εφημερίδα Χουριέτ οτι: «το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του». Εξέφρασε την άποψη του. Δεκτό. Δεν μπορεί όμως να εκφράζει αυτή την άποψη, υποτίθεται σε μια “εχθρική” εφημερίδα και ειδικά για ένα εθνικό θέμα, όπως είναι η κυριαρχία στο Αιγαίο που οι γείτονες Τούρκοι μεθοδικά με την βοήθεια των εγχώριων δοσιλόγων προσπαθούν να λάβουν τον έλεγχο απο τον 25ο μεσημβρινό(ο οποίος τέμνει το Αιγαίο στην μέση) και πέρα. Η δήλωση αυτή ήταν καθαρή προβοκάτσια.

Η δεύτερη κόκκινη κάρτα ήρθε όταν αναπαρήγαγε της δηλώσεις του πρώην κατοχικού πρωθυπουργού Jeffrey Παπανδρέου και λοιπόν συνεργατών του (Πάγκαλος, Παπακωνσταντινου κλπ) λέγοντας την φράση: «Μνημόνιο ή καταστροφή». Δεν μπορεί ένας «καλλιτέχνης», που τραγουδάει χρόνια ολόκληρα για την πείνα την εξαθλίωση, την ξενιτιά τώρα να σκέφτεται και να εκφράζετε όπως οι σημερινοί προδότες και δοσίλογοι του ΠΑΣΟΚ - ΝΔ και του ΛΑΟΣ,οι οποίοι οδηγούν την Ελλάδα και τους κατοίκους της σε αυτά που ακριβώς τραγούδαγε ο εν λόγω κύριος τόσα χρόνια.

Εφόσον δεν είναι βουλευτής για να τον καταψηφίσω, του αξίζει δημόσια ατίμωση. Δεν έχεις το δικαίωμα κύριε Νταλάρα να προδίδεις μια ολόκληρη γενιά, που σε πίστεψε, σε αγάπησε, σε πλήρωσε για να αγοράσει τις κασέτες σου και να έρθει στις συναυλίες σου να σε ακούσει. Γιατί άλλοι καλλιτέχνες δεν έχουν αποδοκιμαστεί με τόσο απαξιωτικό τρόπο;
Στο κάτω κάτω, ο λαός ανεβάζει έναν καλλιτέχνη, ο λαός τον κατεβάζει. Ο Νταλάρας είναι περίτρανο παράδειγμα αποκαθήλωσης καλλιτέχνη.
Το μήνυμα από ότι είδα το έλαβαν όλες οι κατευθύνσεις, για το τι τους περιμένει οταν πάνε ενάντια στο λαό.
Στην ιστορία μένουν μόνο 2 ειδών άνθρωποι. Οι Προδότες και οι Ήρωες. Του Νταλάρα ανήκει επάξια η τιμή του ΠΡΟΔΟΤΗ.



Είσαι πλέον χαρούμενος που ακύρωσε τις συναυλίες του;
Δεν είμαι καθόλου χαρούμενος, που ακύρωσε τις συναυλίες του. Ο λόγος είναι οτι ήθελα να έχει την δυνατότητα και άλλος συμπολίτης μου να τον αποδοκιμάσει, όχι τυφλά, αλλά συνειδητά, με τον δικό του τρόπο. Εμένα πάντως το βάρος μου έφυγε από πάνω μου (200γρ γιαούρτι). Τα λεφτά του τα είχε πάρει (ή ίσως όχι) από τους χορηγούς της συναυλίας. ΕΡΤ (δηλαδή ο λαός), Βήμα FM(Όμιλος Λαμπράκη), ΣΚΑΙ (Όμιλος Αλαφούζου) κ.α. . Η διαπλοκή λοιπόν, σε όλο της το μεγαλείο η οποία φάνηκε απο την στήριξη που έλαβε ο Νταλάρας την επομένη του γιαουρτώματος.

Έπαιξε ρόλο στην απόφασή σου να διαμαρτυρηθείς κατα αυτό τον τρόπο, η σύζυγός του Α.Νταλάρα;

Ο Νταλάρας μου επιβεβαίωσε ότι στην οικογένεια του κουβαλάνε όλοι τα ίδια μυαλά και δεν θα βάλουν μυαλό ποτέ.

http://anti-ntp.blogspot.com/
http://ksipnistere.blogspot.com/2012/03/blog-post_5272.html
Share this article :
 
ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Copyright © 2013. Alysida.blogspot.com - All Rights Reserved
Υλοποίηση και συντήρηση by GT advertising
Powered by Blogger